A New Chapter

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av anewchapter - 6 juli 2012 17:49

Efter en lång hektisk vecka så har jag unnat mej en latedag. Det enda vettiga jag gjort än så länge är att jag varit ute med mina töser :) Ska nog ut med dem snart igen, men funderar på om jag ska göra mat först


Har kollat på tv typ sen jag vaknade, sen råkade jag somna en stund med. Var fett skönt och märktes att det behövdes! Man är inte van att sova på dagen så det var välkommen. Så ska snart lägga mej till rätta i soffan igen :) och njuta av tvs roliga sällskap :P


Imorgon blir det fullt upp igen :) Först blir det ev fika med tjejerna om vädret är fint, sen ska vi fira Glenn och på kvällen har jag blivit bjuden på bio :D Så jag och Marie ska gå och kolla på Ice Age 4 :D Ska bli kuligt då den verkar grymt bra ^^


Nej, ska slänga ihop lite amr pannkakor igen... behöver inte tänka så mycket på vikten nu haha :P Bebis kommer snart ut så kan lika bra äta något gottgott denna fredags kväll ^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards