A New Chapter

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av anewchapter - 23 juli 2012 23:55

Hej
kul att ni är vakna för det är knappt jag :)
har varit en dag som varit kanon men lite rörig men sånt händer :)

först blev det ett samtal för att fixa lite praktiskt, efter det ett möte hos f kassan där det visade sig att jag klantat mej med f-dagarna så vi fixade det. sen lämnade jag in flyttändringen och ansökte om nytt bostadsbidrag :)

sen körde jag ut till päronen och blev fast här... nää inte riktigt. däremot har jag fått min gamla lgh uthyrd fom 1 augusti så varit en massa samtal hit och dit för att få allt att stämma :) och kan bara säga att det känns kanon!

var även, som tur är, fått tag på fler flyttkartonger så imorgon ska vi flytta ännu mera saker från lgh :) känns lite konstigt faktiskt... men skönt med att det ordnade sig till slut.

så kommer bo hos mamma och pappa ett par dagar för att underlätta det hela. gamla lgh ska ju städas och allt innan och det bör ta ett par dagar :)

det jag kommer sakna är morgonrundan till rastgården med gizmo och sara (melina och atlas med) men vi ska ev träffas på söndag för en playdate ^^
sen kan jag ju lätt ta mej ut dit och hon till stan när man vill ses :) kommer ju inte sluta umgås med henne för detta då vi blivit riktigt bra vänner


hmm ja som sagt, en vecka sen bf så då är jag i v... 41+0 tror jag? eller har jag förstått det fel? så invecklat bm räknar haha ;)
inget nytt, sd ibland och även om bebis är mindre aktiv busar den var dag <3
vågen visade 95,5 kg... lagom kul :/ men plus är bättre än minus haha är mest rädd att man får en bjässe till bebis :/

nej nu ska jag försöka sova :) evoca ligger här bredvid sängen och fönstret är öppet ^^ svalt för oss båda


nattis på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards