A New Chapter

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

första dagen

Av anewchapter - 31 juli 2012 22:53

första dagen hemma har gått rätt bra :)

det har regnat skyfall och åskat, vilket gett mej skarp huvudvärk :(
sen var jag ifrån skatten ett tag vilket var lite läskigt men jag kände att det var oki.
längre stunder får allt vänta :) snart bor jag ju mitt i smeten och får gångavstånd till allt utom bvc (jo men är ju en bra bit)

annars har jag haft rätt ont av stygnen :/ varit jobbigt att ligga ner och alvedon har ej tagit :( mammagruppen tipsade om panodil så ska testa det imorgon för kan inte gå såhär

på fredag har jag tänkt flytta hem och då ska jag klara mej på egen hand. då är det bra om jag kan gå i 20 min utan att det smärtar till tusen... känns lite som om stygnen slits upp när man går :,( så funkar inte panodil får jag köpa hem något annat

amningen går kanon iallafall. köpte (eller mamma) en par amnigsnappar då mitt ena bröst redan var sårigt. den hjälper mycket och har det bara på ena bröstet :)

nowalii äter kanske varje timme men bara 10 min åt gången. hennes mage har med kommit igång och det är alltid lika kul att se vilken färg skiten har XD

mamma köpte även bomullshandukar till oss :) som jag kan ha på skötbord, ammning utanför hemmet, torka spyor med och alt man nu kommer på :D så blev jätteglad ^^ speciellt nu när nowalii börjat kräkas lite

hmm imorgon ska vi börja flytta så ska snart sova. sov lite mitt på dan men sen kom mamma och väckte mej :( hade gärna sovit en timme till haha

spännande att flytta nu igen, blir ett nytt område för mej. mikan bodde ju på söder innan så inte helt nytt men ändå ;)
det blir... (bålstad, fjälkinge, österräng, österräng, söder) femte gången jag flyttar :)

nej nu får jag sluta skriva :)

bjuder på en bild med mina fina vakthundar <3 kommer känna mej tryggg med dessa på nya området <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards