A New Chapter

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Sönderstressad

Av anewchapter - 15 juli 2012 19:30

Tror inte det är hälsosamt för någon att stresa för mycket :/ Hade lugnat ner mej en del efter gårdagen och kände mej rätt lugn. Men såklart hade mobilen bara 10% kvar av batteriet och mikan totalvägar lämna ut sin laddare trots att jag hade frågat igår och skulle bara ha den ett par timmar så jag kunde ladda upp min mobil. Hon skulle ju ändå jobba så behövder den ju inte då..

 

så det gjorde mej otroligt ledsen och stressad. jag hade inte en telefon ifall någon skulle hända :/ men vad kunde jag göra. Vad hjälpte det mej att ha min mobil där om det skulle sätta igång? eller att låna en trasig laddare som kan ge mej stötar? tror det är hälsosamt för mej att få en stöt :/

 

blev iallafall en runda med vovvarna till den rastgården vid henne så hundarna fick leka av sig lite. sara sa att om det var något så kunde jag bara komma bort, likadant med melina vilket iallafall kändes tryggt

 

kommer hem och lämnar hundarna och smiter ner på netto. hade messat mamma och mia om min dåliga laddning så de inte skulle bli oroliga. mamma ringer upp och säger att dem är på väg hem och var i halmstad. jag börjar gråta för att allt är så jobbigt just då. som tur dök melina upp så man fick lite tröst iallafall.

 

Efter ett tag inser jag att bebis knappt rört sig. så jag skriver på familjeliv och rådfrågar, mest för att mobilen dött helt. efter första svaret så går jag bort till sara och ringer förlossningen och de sa att jag skulle komma in för en kontroll. så jag kör in. tänkte det var lika bra så man slapp gå och oroa sig över att det är något fel med bebis

 

Lyckas låna en telefon innan jag åker så jag kunde ringa mamma och säga till henne att jag skulle köra in. så om det var något kunde hon ringa dit

 

sen var det in och bli uppkopplad som ett par gånger förrut. När jag blir ensam och man lyssnar på hjärtat kom ett par tårar, troligtvis släppte lite av stressen. När en barnmorska kom in berättade jag att min mamma kanske skulle ringa och att de fick ge ut information till henne om ringde. 

Sen kom hon in och frågade om jag ville att mamma skulle komma och det ville jag. fick ligga ett bra tag även denna gång innan ul kontrollen. men som tur var såg allt bara bra ut

 

Eftersom mamma är mamma fick jag snällt följa med hem för att slappna av lite granna. Så vi åkte och handlade innan vi plockade upp hundarna och körde till pappa :) så ska sova här inatt och kanske mer beroende på vad som händer

 

När jag startade mobilen hade jag ett antal sms så bara att svar på alla. Ett var ifrån hannes som undrade om vi skulle ses idag. skrev bara lite snabbt tt jag knappt varit hemma och inte skulle hem mer idag. fick inget svar tillbaka.

sen messade jag sara och sa att allt var bra. hon hade messat ett par gånger och man fick lite dåligt samvete över att man inte kunnat höra av sig till henne :/

 

tja, så nu sitter jag här i byahålan och tar det lugnt. man har redna börjat slappna av då allt verkar ordnat sig med allt

ann kommer imorgon, mobilen är på laddning och bebis mår bra, så nu är det bara att slappna av och ta det lugnt :)

 

 

kram

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards