A New Chapter

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Trött :)

Av anewchapter - 13 juli 2012 22:24

Liten resume av dagen vore kanske på sin plats såhär innan man ska lägga sig vid tv?


Tja, fastnat rätt mycket på face idag men har ändå fått 2 lådor packade+ 1 väska med kläder. Sen har jag nästan fyllt en av de jättestora :) Så är ändå lite stolt över att man fått det gjort :)


fått lite slängt men ska försöka få lite mer slängt imorgon, blev lite stressigt nu på eftermiddagen :P


Det enda som varit sjukt idag är att Evoca hittade/fick tag på min mobilsladd :( När jag inte laddar så brukar jag dra ut kontakten och ha den gömd under kudde eller madrassen, idag låg den under kudden.

Hundarna får inte vara i sängen, eller vi tränar på det iallafall. Så när jag var inne och duschade 10 min tog hon chansen :( Blev först lite panik, men skällde på henne och slängde ut henne i köket som bestraffning

Sen började jag kolla på nätet. Billigaste är på biltema. Är en exakt sån jag har (bara sladd) för 50 kr! så ska köpa en imorgon :) 


Grillningen med töserna gick kanon. Dock kände man väl sig lite utanför när man hade tre vänner som satt och ammade och man bara "jaha, vad ska jag göra nu då" haha :D Men snart sitter jag med så ^^ Hade iallafall grumt trevligt med Kelli, Madde N och Lena :) Var inte så många men det är trevligt ibland att bra vara ett fåtal :) Hade varit kul med fler men idag var det just lagom ^^

Fisken blev kanon med! var en liten liten bit som inte var riktigt klar så den fick hamna vid sidan av :)


Eftersom Kelli skulle komma bad jag henne ta med sin laddare. På så sätt kunde jag ladda min medan vi satt och hade vår grillkväll :) 

På väg hem ringde jag Mia och berättade att allt var bra eftersom jag inte svarat :) Sen blev det till mikan med då jag skulle be henne boka släp, men glenn hade redan kollat och det var bokat :( men han kan fixa släp till efter jobbet så får se om vi behöver på dagen. 


Kom hem och tog ut vovvarna som alltid ^^ Tja, det var väl allt för denna dag


Har inte haft några speciella känningar. Händerna har ömmar lite och ljumskarna med :/ har även ont på tungans sidor... fråga mej inte hur! Hmm, tryck nedåt får jag rätt ofta men känner mej mer kissig även om det inte kommer mycket.

Så här händer det nog inget på ett tag :P 1 h och 25 min kvar på denna Fredagen den 13 XD Den kommer att avslutas med filmen med samma namn hihi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards