A New Chapter

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Gravidboxar

Av anewchapter - 13 februari 2012 17:22

Har nu skickat iväg ett par gradivitetsboxar :) Här är de jag har beställt

Baby To Be

Paketet innehåller:

  • Philips Avent 2st nattnappar
  • Sebamed Necessär fylld med Baby Cream, Baby Skin Care Oil, Baby bubble bath
    och badleksak
  • Föräldrar&Barn Tidning
  • Bambino Mjuk sked
  • V6 Fluor tuggumipåse
  • MorEpa Vitamintillskott för gravid och ammande

Pampers Baby Box

Paketet innehåller bl.a:

  • Pampers New Baby Blöjor
  • Pampers Sensitive tvättservetter
  • Village Magasin och DVD
  • Haklapp från Fisher Price
  • Angelcare Blöjhink från International Refills Company Ltd
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
  • Information från If

Libero

Paketet innehåller bl.a:

  • Ett litet paket med blöjor, Libero Newborn och Libero Mini
  • Libero engångs skötbordsunderlägg
  • Necessär med prover från Natusan
  • Tygblomma från Lamaze
  • En scarf
  • Diverse informationsfoldrar

FÅS PÅ BB!!!


Så klart finns det flera, men jag tycker att dessa ger bäst saker :)

 
 
Ingen bild

Jenny

13 februari 2012 20:02

Var har du hittat de två översta?? Liberos har jag skrivit upp mig på och sen har jag fått ett paket från Barnens Hus som påminner om den första fast med några olika saker...

anewchapter

14 februari 2012 12:04

på nätet :P
Den från barnens hus är samma som babyproffsen, men får välja mellan att hämta den på barnens hus eller babyyproffsen

sen babytobe är apotekets, sök på babytobe på nätet så kommer sidan upp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards