A New Chapter

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av anewchapter - 14 februari 2013 18:22

jag gillar denna dieten, den är inte bara för en viss tid utan man kan leva med den resten av livet :)

jag är sån som älskar ost, bea, grädde, kött men inte så förtjust i pasta och potatis :(

så denna passar mej perfekt!
mitt kvällsmål bestod av ost bitar, skinka, tomat, färska champinjoner och feta
det måste varit bästa mellanmålet jag lyckats med sen jag började :)

jag vägde ca 87,9-88,2 när jag började för 2-3 veckor sen och idag vägde jag 85,2 :D
hade hoppats på mer nergång under magsjukan men gick upp 0,8 istället

men för det ska ha bäst effekt ska man gå på det i minst 6 månader. jag tänkte testa året ut

sen är jag inte sån som inte kan unna mej godis och läsk, men det är ju inte ofta :) ska vara max 5kolhydrater/100ml alt g så det är inte lätt att hitta något
men herrljunga har en cider (bild) som man kan dricka :D
sen väljer jag choklad alt mosade bär med grädde om jag vill ha godis/sötsaker

på fikorna dricker jag oftast bara kaffe med mjölk och på öppna/rytmik är nog enda gången jag äter bröd (väljer alltid mörkt)

så vill ni förändra er livsstil eller gå ner i vikt, varför inte testa lchf? vad har ni att förlora??

obs! jag är ny så min kropp suktar fortfarande efter kolhydrater, därför känner jag ofta en känsla att man är sugen på något :(
i början ska du äta tills du är helt mätt för atr inte småäta en massa

finns massor på nätet och recept finns på allt mellan bröd och desserter :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards