A New Chapter

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av anewchapter - 2 februari 2013 22:26

vi avrundar kvällen med att kolla på ps i love y och drömmer oss bort <3

dagen har varit bra efter en trög start på morgonen.
päronen dök upp med mina gardiner (ja något måste man ju tvinga mamma att göra nu när hon börjar bli gammal)

sen passade jag på att fixa lite annat som
- ta ner lådorna med 50/56 kläder
- ta ner lite annat i förrådet
- häga upp nya gardiner i sovrummet
- möblera i sovrummet
- sätta upp förr gardiner i vardagsrummet
- byta vaxduk
- springa ut med sopor
- diska
- fixa med tvätt
- rasta hundar
- tvätta vagnshjulel
sen kommer jag inte på mer som jag gjorde haha

förr fixade man allt ovan på en timme, nu kan det ta en vecka haha :P man börjar fixa men så måste man ta lillan, eller ge henne mat eller så har hon ramlat och är ledsen... ja sen när hon är nöjd så har man glömt allt haha

tja sen så har jag inte gjort mycket mera :)

bild 1: fick liten att hålla nappflaskan
bild 2: kolla in hennes ansikte haha
bild 3: bus med evoca... försökte ta tassen hehe

xoxo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards