A New Chapter

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av anewchapter - 18 februari 2013 22:19

Jag trodde att våren var på väg men jag hade fel :/ det snöar just nu så man får väl hoppas att den inte blir liggande. börjar bli trött på detta väder!

 

Men jag har haft en bra dag iallafall :) Har varit på barbacka med christina pappa och alla 7 barnen :D Tror det var uppskattat av alla utom Nowalii :P Sen träffade jag på Jenny och Maria ifrån gruppen med :) Gud vad barnen växer!

 

Sen hem och ta det lugnt innan man gick till mötet. Det gick jättebra :) han var trevligare än jag trott och det är ju alltid ett +!

 

Sen hem i snöfallet innan man skulle ut med hundarna och sen har dagen bara rullat på

 

Efter nowiis somnade har jag fixat lite med mitt personliga brev, går sakta men säkert iallafall :)

 

bjuder på lite bilder från dagen :)  

Felicia, Leonora och... Natalin

 

Matilda, Sebastian och Nowalii

 

Nowalii på upptäcksfärd

Tillsammans med Christina (fadder) för första gången, mamma tvingade upp mej för att kunna ta en bild innan vi skulle gå :D

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards