A New Chapter

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av anewchapter - 19 februari 2013 20:16

tiden bara rusar iväg.. man går upp, matar lilla, ut med hundar och poff så är det dags att natta lillan


rätt konsitgt att tiden går så fort


jag har iallafall gjort 3 små burkar med lite grov äppelpure med skal och 3 stora burkar med lite fastare pure utan skal :) måste testa sig fram ju :D det blev även lite spa över så jag lät lillan smak hon älskade det oh har klippt ca 250 ml av det haha :D har ca 125 kvar som hon ska få imorgon =)


sen kom idis in och lyckades få hjälp med mitt pb :) så nu ska jag försöka få ut det i dagarna och sen besöka af för en sista titt innan jag skickar ut det till en massa personer :)


skönt med att liten sover tidigt för då får man lite extra tid att fixa saker på :) mamma plockade undan leksakerna när de kom så jag har fått lite extra tid att putsa på det


börjar bli rätt trött så blir nog att läsa lite ikväll. imorgon är en speciell dag men kan inte säga något förrens imorgon eftersom det är en överraskning till mamma ^^ sen blir det även handla lite mat och hundmat och fika hos galna lisa.. jag menar Glada ;)


nej nu ska jag fortsätta snaca skit med idis innan man ska se mindy och maria

Av anewchapter - 19 februari 2013 12:19

Lillan sover sött i vagnen så jag njuter av lite "egen tid " medan man kan

 

Christina och barnen kom förbi innan de skulle åka hem :) de hade med en påse med presenter till nowalii :D

 

Det var

- 1 sats med byggklossar i tyg

- 1 nok "sjung med djuren"

- Ett gosedjur i form av en röd hund

- 1 vit långarmad body

- 1 klänning med my ifrån mumin

Sen fick hon sin doppresent som var en fotoram i form av en prinsesskrona :D Har själv tittat på den så blev jätteglad!

 

Tusen tack för sakerna säger vi till er :)

 

 

Ska fixa lite här hemma sen, men jag har riktigt ont i min axel :/ det knakar när jag rör den :/ får hoppas det går över under dagen iallafall. Måste försöka fixa tvättid med och sen ringa pappa och be han hjälpa mej imorgon

 

Sen ska jag försöka få tag på en som tar hål i öronen på småbarn :) Hoppas bara hon arbetar ännu eftersom hon var höggravid. Ska ringa så fort telefonen är laddad :)

 

Tja, mycket mer händer inte idag. Man tar livet som det kommer :P 

 

Ska försöka börja göra lite storkok till lillan med. Maten håller sig i 6-12 mån så då kan man göra mat för 3-4 veckor så har man det fixat. Sen tänkte jag göra lite mer pure åt henne så hon kan få mellanmål ibland. Kan ju berätta att jag köpte första burken igår, var skitsvårt att veta vad man skulle köpa så blev en persikopure eftersom jag vet att hon äter det. 

 

Tusen tack till ni mammor som sparar era burkar till mej :D Det är jättesnällt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards