A New Chapter

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av anewchapter - 13 februari 2013 19:28

Lördags natt= kräk :(

 

både jag och liggan var kräksjuka hela natten :( jag värre än henne som tur är!

 

mamma fick komma och hjälpa mej då jag inte ens hade ork att fixa med nowalii :( så hon kom och fixade med oss båda innan hon åkte igen, sen kom hon senare och det slutade med att vi följde med dem hem

 

så idag kom jag hem igen efter att ha varit där sen dags eftermiddag. rätt skönt att få lite hjälp :) dessvärre blev de själva lite dåliga men inte så farligt

 

inte mycket har hänt, lillan har lärt sig krypa framåt och ingen lugn stund nu. allt ska undersökas och inte kul när man är sjuk :/ sen sprack ett kärl i ögat så jag ser ut som en jävla zombie haha

 

men det var kul på bvc idag :) lillan hade gått ner knappt 300 hg så det var skönt :) sen sa bm att det var bättre med ersättning än välling när de är magsjuka haha men vad fan gör det om de får äta max 240x3... 720 ml/välling dag och äter kanske 5 mål och 400 ml?! de är rätt roliga ibland haha

 

sen var det en massa diskussioner på gruppen :) sen bokade vi ny fika :) vi kör en fika vartannan vecka och sen träffen en gång i månaden :) så jag frågade om vi skulle ses hos mej istället som omväxling och det var tydligen ett bra förslag! är så förväntansfull! måste bara se till att hundarna åker innan de kommer och hinna möblera om nästa vecka :)

 

tja, mycket mer har inte hänt. varit och köpt hem lite mat så åt lax idag med lite bönor, feta och keso. keso var sådär, ska nog testa smaklös nästa gång :P

 

nu ska jag fixa mer med mina bilder som jag äntligen fört över till datan (men bara för att minnet blev fyllt... obs!!)

 

Jag och mongoögat :P var tungen att fota det haha

 



 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards