A New Chapter

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av anewchapter - 17 februari 2013 21:16

patrik åkte hem vid 10 imorse :( han hade gärna fått stanna längre :p nu hoppas jag bara han vill träffa oss igen :)
man undrar vad han tänker om allt :/ vågar knappt hoppas på något :/ försökte ge en rättvis bild av hur mitt liv ser ut och vad som ingår med mej.
för med mej kommer en dotter och två hundar. det innebär ju även ansvar. frågan är om han ser det som negativt eller posetivt?

cola blev jätteförjust i honom direkt, vilket var skönt att se :) evoca hade inge heller det minsta problem med honom!
tom nowalii verkade gilla honom och klättrade och busade med honom
han bytte även blöja, men bajs var lite svårare men han försökte iallafall :)

sen efter han åkt så tog jag ut hundarna på en längre runda innan man fixade undan disken här hemma :) sen har man gått och räknar timmarna

vi har varit och träffat isabelle idag! hon är så liten! det skiljer ca 500g mellan henne och lillan. svårt stt tro att nowalii varit så liten och bräcklig!

nu har nowalii nyss somnat och jag ska se falk innan man ska sova :)

bjuder på lite bilder

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards