A New Chapter

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

sovit uselt :(

Av anewchapter - 3 juni 2012 13:45

har sovit otroligt dåligt inatt :/ mest för att det varit så varmt. Har inte kunnat ha öppet då kixxet inte har inglasad balkong så man vill ju inte riskera något typ


Men har fått lite sömn iallafall och ska mest bara chilla idag. Kixxet har tagit med sig nyklarna så jag kan inte åka hem haha :P Inte för att det gör något, häruppe kan man släppa allt


Skita i skolan, skita i allt strul med hannes och lägga barnet på hyllan och vara vara. Man får en kort paus i livet och kan hämta kraft till nya saker. Därför jag gillar att vara här.

Man kan vara den man vill vara och trots att man har ansvar (hundarna) så kan man koppla av på ett annat sätt än hemma


Det är sjukt, jag hade kunnat bo här uppe nu :/ jag vill fortfarande flytta upp. Testa på något annat och skapa mej det livet jag vill leva typ... gräset är inte grönare men vad har man att förlora?

men just nu vill jag vara lite närmare hemma, så blir nog hgb först om jag får lägenhet där


nej nu ska jag fixa käk till dogs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards