A New Chapter

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av anewchapter - 2 juni 2012 22:45

Kan ju knappast påstå att jag sovit som en prinsessa :P Men det är alltid så första natten borta :/ Sånt man får ta, så fort hundarna hade lagt sig kunde jag med slappna av.


Mobilen hann inte väcka mej, vaknade strax innan 7, Stina följde med innan vi åt frukost. Satt å pratade och kände mej inte så stressad.


Gav mej av vid runt åtta tror jag :P Så senare än planerat, sen körde jag fel då skyltarna var minimala. Dock litade jag på min känsla och kom rätt vid nästa försök haha


Öppnade skuffen och gick bort till sekriaritatet (tror jag det stavas) och köpte program. Gött, mina hundar går INTE i samma ring! Vilket jag oroade mej för.


Installerade mej och sen var det bara att vänta. Tog ett par timmar och jag hade ju turen att hitta någon som kunde hålla cola. Hon kunde inte vara i buren, blev för ängslig. Samma sak när jag ställde ut hon hoppade och skällde :/ Vet inte varför...


Fick pris på Evoca :D Dock kom hon bara trea :) Men det är bättre än inget <3 Visst är hon söt med sina rosetter?

Eftersom de inte hade rosetter till 2+3or så fick man en röd rosett istället.

Så den röda är hennes "3" pris och det lila är hennes Heders Pris :) Hade hoppas på Bis igen men icke haha


   

Däremot gick det sämre med Cola :( Dommaren gav inte henne en chans mattes fina tjej :(:( Men matte tycker ändå att cola är vackraste hunden av dem lla <3


Satt kvar och kollade på finalerna. Sen blev det inom ica och köpte en baguette innan man begav sig till Göteborg för att träffa kixxet :D


Resten av kvällen var rätt lugn, hundarna sov mest hela kvällen och jag var rätt trött jag med... Somnade till slut i soffan till en av filmerna vi såg på XD


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards