A New Chapter

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av anewchapter - 20 juni 2012 20:42

Jag har just nu så grymt ont :( Det är troligtvis inte sammandragningar, men är inte säker :/ Mina SD har ju tidigare varit rätt lugna och bara att magen blivit stenhård utan smärta

 

Nu känner jag en ilande smärta, som en kniv är instucken i högra sidan av nedre delen av magen :/ Så fort jag rör mej blir det värre och det gör även ont i ryggslutet :(

 

Att rasta hundarna var en pina och jag träffade tjejen från igår och började såklart att storlipa XD Hormonerna har inte varit nådiga mot mej ikväll!!

 

Ska iallafall ta det lugnt ikväll och blir rastgården imorgon så dogsen får leka av sig. Är iallafall glad att de fick en lååååååååååååååååååångrunda i förmiddags så de klarar ju sig :) och tack vare värmen idag blir de mindre aktiva :)

 

 

börjar även få ont i skuldran igen :( skitjobbigt! emn kan inte göra något åt det :/

 

Är fortfarande helt fakked up och kan börja gråta när som helt! Det värsta med graviditeten är nog alla hormoner som vänder upp å ner på en... i vanliga fall är jag hyperkänslig en gång per havlår :/ och nu är det typ vartannan dag och blir bara värre

 

mamma tror att jag börjar bli nervös, kanske det är så, men min förlossningsplan är redo, 11-16 juli är planerad med vilka som kan följa med (blir det fredagen den 13 ringer jag troligtvis efter min moster :P) så jag är helt trygg med det. 

 

Nej, skriver jag mer kommer jag börja böla igen!

 

Får hoppa ner i soffan och mumsa på lite godis istället... ni vet tröstäta och tycka synd om mej själv ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards