A New Chapter

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av anewchapter - 12 juni 2012 21:15

Sovit fett gött inatt :) älskar nya sängen


dock har det varit fullt upp nu idag! först gjorde jag klart arbetet, sen ut med hundarna och sen poff så var det dags för mvc möte :P


Sen hann jag knappt hem innan man skulle fika med gänget och sen messar angela och kollar om jag kan besik hennes lgh imorgon. Så åker med lena till näsby, möter upp sune, får nyckeln och sen följer han mej till bussen, tar bussen, vnätar på stationen och sen hem, direkt ut med hundarna och sen ska man hinna andas lite med


livet är underbart haha


jaja :P

allt såg bra ut hos bm idag :) magen är nu uppe i 33 cm och jag väger ca 93,4 kg, foglossningen från förra veckan har lättat men ska bara ringa henne om det blir värre.


sen ska jag göra klart mitt f-brev till nästa möte som jag har med hennes kollega eftersom hon själv har semester :)


annars har jag inga problem förutom den där jävla skuldran :/ lätt att ann ska få massera mej!


nej nu ska jag fixa mat och sen vila medna man ser på spiderman! dödstrött ab här!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards