A New Chapter

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av anewchapter - 22 juni 2012 21:15

Då var midsommarafton över för detta året... Det blev ingen höjdare faktiskt :(


Varför? Vi fick regn, massor med regn!! Så det blev inte ens någon dans runt stången utan vi åkte ifrån kjugi tidigare


Men annars var det bra :) Vi åt lunch hemma som vi brukade, sen till kjugi där vi hann äta jordgubbar innan regnet kom (0.1 mm... VISST!!!) sen blev det hem och sitta av ett par timmar, och när det till slut blev bättre kunde vi grilla


Varit väldigt lugnt, dock fick ingers töser feber :( Så det var lite trist :( Men sånt händer


Är annars nöjd med dagen och ska nu ut med dogs innan man ska slappa vid tv :)


Får la iallafall bjuda på en midsommarstång ^^


 

Av anewchapter - 22 juni 2012 20:15

Är det en sak jag hatar hos mamma och pappa så är det att de har så varmt :/ typ 25 grader inne året runt :( Och är man då van vid att ha runt 15 grader året om så är det jättejobbigt!!


Sovit jättedåligt men fått lite sömn... Till råga på allt väckte Cola mej vid sju och jag masade mej upp vid 8... inte nog med att jag var tvungen att ta ut dem, nog fan ska det komma en fet jävla vind och slita dörren ur min hand! Detta resulterar ju i att dörrstoppet går i två bitar :(

Inte var det speciellt kul att berätta det för pappa heller :( Men det var iallafall inte men mening XD Sånt som händer helt enkelt


Efter man fått i sig frukost och lite kaffe ringde jag alla 500 samtal haha... eller med andra ord så blev att kontakta ex bredbandsbolaget, canal digital och elen och meddela dem om flytten så det fungerar när man väl flyttar :) Sen lite andra samtal med såklart :) Så kändes skönt att få det gjort. Kollade även mina räkningar när jag kom hem och där var inga jag glömt förutom "vi föräldrar" tidningen så jag mejlade dem om min adressändring :)


Hundarna fick ligga ute och njuta av det svala vädret som varit idag medan jag fixade mitt :) Sen packade man ihop sitt och fick lift hem :) 


Sune ringde vid 15.45 och berättade att Bubba flyttat på prov till hans granne. De var oroliga över hans päls så jag åkte dit och kollade snabbt. Det var inget fel på pälsen, men han har fått huskypälsen och fäller bitvis :) Vilket jag gärna haft på båda mina hundar :D:D

Eftersom jag inte träffat honom sen han flyttade som 9 veckor så var såkalrt tårarna framme! Han är helt underbar och man kunde inte tro att han bara varit där i en halvtimme :) Håller tummarna på att de behåller honom! Ev tar de honom en vecka till och ser hur det går med jobben, annars om de vill ta honom så blir det efter deras semester då de har lättare att anpassa sig :)


Sen åkte jag hem och kom hem lagom till att jag blev hämtad :)


Så kan även meddela att lhg jag ska ha är grymt fin! Större än jag trott och helt ok planlösning :) Nackdel 1: ingen balkong men det överlever jag då jag kommer ha en 2a, Nackdel 2: inget riktigt kök, med andra ord går kök och v-rummet ihop :) 

Kan försöka fixa bild sen :)


Sen har man mest bara chillat :) Är rätt trött efter dagens händelser :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards