A New Chapter

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

lördag

Av anewchapter - 19 januari 2013 23:46

vågen visade + igen :( om det inte visat nergång om en vecka ska jag besöka läkaren och se vad det kan vara

ok jag äter inte superduper nyttigt men jag äter mina 5 mål och rör på mej. jag har ju även ändrat mina fikavanor för att minska sockerintaget

sen är det något som saknas i kosten :/ jag vet inte vad :( även denna kväll känner jag mej jättehungrig men har ätit bra och hållit mej till mina kalorier för en gångs skull (1200 om dagen är rekomendationen)

har försökt äta kolhydrater, fett och protein för att hitta källan men inget har funkat :/

kost är tami** n komplicerat!!

jaja jag väger nu 86,6 så det är bara 1 kg sen nyår så ingen större skada skedd

dagen har annars varit bra med besök :) mamma och pappa kom med blöjor som de sålde billigt på eko så de fick leka bud ;)
jag passade på att ta en runda med hundarna och det är så konstigt att gå med dem på egen hand numera :/

sen sov liten och jag hann fixa :) gjorde även äppelpure åt henne som jag fryst in.

middagen blev fisksoppa
recept: 1 pkt valfri fisk
1 lök
2 morötter
1 förpackning cream fresh
valfria kryddor

stek den hackade löken och häll i fisken, låt stekas och krydda, tillsätt 2-3 dl vatten och cream fresh, lägg ner de skivade morätterna
koka tills morötterna är mjuka och mixa sedan allt

mina kryddor:citronpeppar, dillsalt, cayenpeppar

blev jättegott och även nyttigt. såklart hade jag valt lättcream fresh denna gång men annars anser jag man ska köra normal

innan strran med familj åkte smet jag ut med vovvarna så de fick kissa

så dagen här har varit bra :) imorgon bitti måste jag diska (bläää) då jag varit lite lat sen nowalii somnade

kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards