A New Chapter

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av anewchapter - 23 januari 2013 17:39

Hade tänkt att stanna hemma och ta det lugnt hela dagen eftersom Nowalii var hostig imorse. Så jag messade Ida och sa att jag inte kommer till rytmiken. 

 

Sen kommer jag på att det var ONSDAG!!! fick dubbelkolla min kalender och sen kasta mej på telefonen. Jupp hon var redan istan XD Kändes taskigt att bara skita i det så jag klädde på lillan extra varmt och la till en mysfilt innan vi gick in.

 

Det var jättekul att gå med anna karin i stan :) Hon och jag går på samma föräldragrupp i bvc :) Hennes pojk heter Viggo oh är ca 2 veckor yngre än nowalii.

Vi pratade en massa om typ allt möjligt och det var kanon :) kollade igenom de flesta affärer.

 

Hittade dock inget speciellt till mollymalcom :( blir lättare när bebis är ute :) dock är jag valet och kvalet att köpa någon leksak eller kläder :/

 

Vi fikade på darins och sen gick vi lite och kollade efter en ny jacka men hittade ingen :/ men de skulle komma in mer i slutet av feb/mars så får kolla då. Känns lite jobbigt att slänga sin jacka sen :/ den har hängt med sen somamren 05 så vi har upplevt en massa tillsammans <3 

 

traffade även på fanny, ling och jackie :D rätt skoj att man träffade så många man kände. Fast roligast var jackie då jag inte kände igen hennne XD hon ställde sig och sa hen och jag bara " känner jag dej?" haha och när hon berättade vem hon ar så klickade det XD man ska inte förlita sig så mycket på facebook bilder :) så blev prat med henne en stund.

 

sen blev det även två nya bodys till lillan från nameit och sen la jag undan en dregglis som jag hittade (med körsbär!!!!!) till imorgon :) 

 

kom hem och tog ut hundarna som alltid. de hade varit duktiga idag trots de inte fick någon större promenad imorse. 

 

mycket mer har inte hänt ännu. Ska bara ta det lugnt hela dagen. 

 

imorgon ska jag träffa johanna igen. ska bli kul att träffa henne så vi inte ses på ett tag då hon ställde in sist hihi

 

jaja nowalii har inte hostar så mycket numera så det är kanske inget iallafall :) Hoppas inte det för det är så hemskt när de är förkylda men nu har jag både alvedon och nässpray åt henne om det skulle bli något

 

snart ta oh fixa kvällsmat och sen ut på en långrunda med vovvarna igen :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards