A New Chapter

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av anewchapter - 5 januari 2013 22:33

idag har inte mycket hänt :( varit hos mamma och pappa och ätit lunch bara

nyårslöftet om att få ett hälsosammare liv går sådär... har ju satt upp delmål och de går lite bättre :)
just nu så är det ätandet som är i focus... jag ska gå från max 2 måltider (mackor typ) till 5 måltider varav två ska vara mellanmål. det går faktiskt bra och jag äter minst lagad mat en gång och har bytt ut ljus bröd mot knäckebröd (men även för att det inte möglar så lätt)

motionen går sämre men jag tror det lär komma :) igår var det ju jättefint väder ute! sen ska jag ju messa pierre nån dag så får man sällskap och kan gå långrunda utan det blir trist
sen ska bu cyklen in i vrummet och jag ska få hit min vanliga med :) så mycket på en gång och snart börjar terminen vilket innebär promenad till stan lite oftare
målet är 10 kg till sommaren ^^

stor puss till Moltas som blir 2 idag!

och jag tror nowalii kryper innan febuari <3 sen julafton har hon gjort enorma framsteg min lilla skrutt (men hon måste lära sig att det gör ont att slå huvudet i bordet om man nu ska envisas att åla under ;) )

tja lite från mej denna kväll

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards