A New Chapter

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av anewchapter - 26 januari 2013 21:01

   tänk vad tiden går. imorgon är det 6 månader sedan jag blev mamma. tänk hur omedveten man var kvällen innan


jag tänker även på våra vänner och inser vilken tur jag haft med att få ett sånt lätt barn


hon är så otroligt gla och flörtar med allt och alla :D hon är lätt att få och somna och hon föredrar att leka än att vara i knät


imorgon tänkte jag ta lite speciella bilder :) som man kan framkalla och ha framme :)


även om jag först hade svårt att ta till mej henne helt så kom det snart till mej och kärleken växer mer och mer. jag tror nu i efterhand att jag behövde höra att hon var lik/påminde om mej haha! jag älskar min skrutt iallafall!!!


men annars förutom mitt tjat om liten har det varit en kanondag! okey kanske inte :/ varit så seg på morgonen och nowalii är otroligt pratglad på morgonen.... blä säger jag bara! men man vänjer sig snart om man slutar ge henne välling i sängen hehe


har fixat tvhyllan och sen väggen bakom soffan. tanken är att jag ska ha en sida var åt hundarna och nowalii
ni har säkert gissar vem som ska vara var


ska sätta upp fler bilder på nowalii sen på andra ska jag fixa två band där jag kan hänga deras rosetter på och sen någon bild :)


så kommer bli grymt fint sen! måste dock köpa hem mer spik för jag har bara skruvar kvar


ljuslyktan är den jag fick av lena och grim i 25 års present! perfekt då varken hundar eller barn kan komma åt och orsaka skada :) Tusen tack igen!


ska även se om jag får tag på mamma sen... morbror david är på besök tydligen :) har tänkt bjuda hem dem och syrran på fika :)



nej nu se filmen medan jag njuter av min chailatte med grädde

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards