A New Chapter

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av anewchapter - 18 januari 2013 22:45

och nej denna gången var det inte mamma/mormor :) Utan det var med nowaliis vänner och deras mammor :)


vi ska se, det var Jag, karin, lisa, ida, bex, kelli, angelica, jessica, madde mn och jag tror det var någon mer men kommer inte ihåg vem :D Så vi var ett rejält gäng som invaderade stan :) Fast efter ett tag råkade vi splittras som lätt händer :P 


jag vill även ge madde mn ett extra tack då hon passade nowalii en kortare stund åt mej idag :) kändes faktiskt lite jobbigt och man stressade som en jude... visste ju att hon eller någon av de andra två skulle lösa ev problem eller ringa om något hände... undra hur man kommer bli när det är dags för dagis?


jag hitttade iallafall en massa skoj. Se bilden

  


Det blev

1 fleaccemössa, åhlens 5 kr

2 pälsmössor (rosa för nu och lila nästa år) 10 kr st åhlens

2 beatleströjor, hm 20 kr st

1 body med kanon 25 kr lindex

1 vinterjacka ca 80 kr lindex

2 stametröjor 25 kr st lindex

1 par strumpbyxor 20/25 kr lindex

1 skjorta (ej bild) 25/30 kr lindex


Så är jättenöjd med mina inköp och jag spräckte bara min budget med 90 kr :P Allt är köpt på typ havla reapriset och jag blev överlycklig när jag såg jackan! tittade på den förra veckan så passade på nu för det var bara den kvar!


sen hem vid 15.30 oich rasta hundar och sen hann till maxi med. köpte mej första vällingen, ny gröt och majskrokar :) Hem och fixa lite och betala ett par räkningar (bläää) innan pappa kom och hämtade mej.  Till netto och köpte lite fisk som var på kampanj 


vidare till mikan som skulle bjuda på mat och därefter har inte hänt så mycket faktiskt. imorgon kommer mikan å glenn förbi med lite böcker så har man lite att läsa fram över och sen åker de till tippen hahha


kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards