A New Chapter

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

GRATTIS TILL MEJ!!!

Av anewchapter - 27 september 2012 20:45

Idag är det min födelsedag, det innebär att jag numera är 25 år gammal ^^ Gud, snart dags att börja med antirynkkrämer ju!!! 


Dagen började med att jag skulle skämma bort mej lite så jag hade frågat Karin om hon ville med på frukostbuffe med mej. Vilket hon såkalrt ville :D Och inte nog med det utan hon (och kalle hennes karl) bjöd mej :D Så tusen tack Karin och Calle :D:D


Sen gick vi lite på stan och jag köpte lite till nowalii. Det blev den tunnika jag tittat på ett tag (SISTA dem hade) och en till rosa klänning som jag har så jag bara älskar den!!

På H&M hittade jag även de här underbara sockarna som jag med köpte :D Nowalii blir ju 2 månader idag så hon skämdes bort lite ;)

       


Sen var Johanna på g så fick gå vidare. Hon ska vara barnvakt medan jag fixar det sista samt lagar maten :) Vi möttes upp på maxi så jag kunde köpa köttfärs till lasangen. Sen blev det att fixa och ha mej medan Johanna kollade lillan (och hjälpte mej med mindre saker)


Mamma och pappa kom först. De hade med sig en ny matta (glömt ta bild) som är grå med olika ord på :) Skitläcker och perfekt i färg!


Mikan och Glenn och Jakob kom strax efter :)


Här är det jag fick


Ljus med vågens tecken med speicell doft av JOHANNA

 


Ett armband (där en del av pengen får till rädda barnen), maskara, läpp balm med körsbärsdoft och duschtvål med kärsbär fick jag av NOWALII

   


Torkställning (så jag kan hänga upp tvätt när tumlaren strular) av MIKAN JAKOB och GLENN

 


Mattan (som ej finns på kort), två plädar och gardiner av MAMMA OCH PAPPA

Sen har jag även fått en klippning som blir av nästa vecka :)

 




Jag är nöjd med dagen och alla presenter :) Ska försöka få upp gardinerna i dagarna så man får lite mer färgkick i lägenheten :)


Det enda jag tycker är lite trist är att mamma tyvärr kände för att diskuttera lite saker med mikan. Sånt kan hon sköta när dem är ensamma. Jag fyllde trots allt 25 och det är inte 24 eller 26 utan 25! Det är speciellt

För att ni ska förstå lättare blev det 80% åt mikan (och lite glenn), 15% uppmärksamhet åt Jakob (vilket jag kan förstå) och 5 % åt mej. Så kändes det för mej...

Efter att alla åkt blev jag jätteledsen och Johanna fick som vanligt trösta mej och muntra upp mej


Ja, jag blev faktiskt sårad och besviken... man fyller jämt 1 gång vart 5 år och sist (chockerande nog) hamnade Mikan i centrum med då det kom fram att hon bytt efternamn. Lagom kul för mej att få 20 års firandet förstört även om det var av misstag.

Så det känns som om jag likabra kan lägga alla pengar på en weekenresa någonstans när jag fyller 30 för då kan jag slippa att någon annan hamnar i centrum på MIN DAG!


Nu har iallafall Johanna åkt, jag har rastat hundarna lätt här utanför och träffade på Therese L och Ludde när de var på väg hem, så nu skaska jag ta lillan och krypa upp i soffan för lite mys med min udnerbara dotter!


Tack iallafall för alla gratulationer som jag fått under dagen <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards