A New Chapter

Alla inlägg den 2 september 2012

Av anewchapter - 2 september 2012 20:35

och det är "bara" 25 dagar tills den stora dagen :D Dagen då det är 25 år sen jag föddes (nowalii blir 2 mån den dagen) och det är lite speciellt :)


Inte mycket mer har hänt sen sist. Har kollat på typ 5 filmer totalt idag :P Sen har jag myst med Nowalii och fixat med mina dvd i tvhyllan :) Tanken är att bli klar under morgondagen då det är en månad sen jag flyttde in


Ska försöka dammsuga imorgon med :P Om jag orkar hihi men har iallafall tagit större delen av disken och ska ta sista om ett tag då den ligger i blöt.


Imorgon blir det iallafall BVC igen, tänkte ta med hundarna den här gången då ett besök bara tar ca 15 min så de kan sitta utanför så länge :) 

Tisdag är det tvätt mellan 12-16 

Onsdag kommer kära Johanna och då ska vi försöka fixa det sista med mina kläder/garderober så ska försöka få tag på fastighetskötaren imorgon så jag kan få upphängena :P

Sen ska ju Hannes (+ ev margaretha) komma på lördagen ett par timmar


Annars är det inget mer planerat i veckan, lär väl bli en fika med som alltid men vet ej när, sen ska jag se om mamma kan köra till skopunkten så jag kan köpa nya skor. Foppatofflor är inte bra skor när det regnar har jag insett och om vädret fortsätter som det gjort kommer jag bli sjuk rätt snabbt


Hm, måste inom stan med och köpa fler ramar :P Satte upp de två första tavlorna i sovrummet igår och tänkte sätta upp fler men vill ha matchande ramar. Då de kostar 10 kr/st är det ju inte speciellt farligt dyrt :D


Nej, nu ska jag sätta mej i soffan igen... blir nog lite tårar sen då jag ska kolla på "marley och jag" och den är så sorlig! Det enda som är trist är att de inte har med det bästa av allt, nämligen att de skaffar en ny "marley" lite senare :P gillar ni filmen måste ni läsa boken!

Av anewchapter - 2 september 2012 15:42

och det märks :/ varit jättetrött hela dagen

tog ut hundarna vid 8 sen drog vi oss till 10,30 innan vi förflyttade oss till tv och här var vi varit sen dess, förutom när vi gick till maxi för att köpa mer mjölk :)

har ingen ork till något idag :/ behöver både diska och dammsuga men det får allt vänta tills imorgon

nu kan jag ta livet som det kommer och bara chilla, disken dör inte att att stå ett par timmar extra haha

nu ska jag kolla vidare på neverwas... och ni ser ju hur pigg jag verkar haha

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards