A New Chapter

Alla inlägg den 15 september 2012

Av anewchapter - 15 september 2012 14:24

ja dagen har varit lite kaos :) speciellt imorse då vi alla blev försenade :/
inte speciellt kul eftersom jag hade en tid att passa och när man väl jäktat som en galning (dessutom med två hundar) så dök dem inte upp, så till slut jäktar jag hem eftersom mikan väntade på mej... och mamma var på väg...

men på matmässan är det rätt lungt och lite mysigt, dock besviken eftersom det var så lite :/ men var ändå massor att smaka på och mycket till bra pris :)

när vi nästan är klara messar den person vars pyjamas jag skulle köpa, de kommer bort till yllan så jag kunde köpa pyjamasarna ändå :) två st var det, båda med fot för 10 kr/st :)
behöver inget speciellt nu så tänkte man kan köra på dem sålänge

sen följde jag mikan till maxi och nu vilar jag lite framför en film :) det är skönt att ha rester (gjorde extra igår) som bara är att värma :) sen blir det att fixa lite morötter och dippa till ikväll :)

kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards