A New Chapter

Alla inlägg den 14 september 2012

Av anewchapter - 14 september 2012 17:45

Fredag idag och dagen har varit rätt slapp :)


Vi har varit i stan en runda och kollat på de dopkläder jag har tänkt till Nowalii, men vill ju veta vad andra tycker :) Ska dock kolla med mamma med först innan jag bestämmer mej, sen fick vi gå hem då marie behövde telefonen.


Därefter så möblerade vi om :) Det blev rätt bra men det ska bli kul och se om jag trivs bättre såhär. Känns ljudare och som om det blivit mer plats :) Tog oss bara 15-25 min allt som allt :) Känns kanon att det blev gjort och är så härligt när man kan få hjälp med det :)


Sen har det mest blivit prat och tv tittande och en snabbis till maxi för att köpa kvällsmat, vi skulle ha spelat men hittade inte spelplanerna :/


Dock så är det ju en speciell dag idag :) Nowalii blir 7 veckor och det får vi ju fira med en underbar bild på henne :D

 


Fniss :D Visst är hon söt med Ann´s diadem :D


Senare på kvällen var Ann fotograf och tog lite kort på mej och småttingarna :D Visst är vi söta?

 


Sjukt att 7 veckor redan passerat sen jag låg på förlossnigen <3 


7 härliga veckor med kärlek åt mitt älskade barn <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards