A New Chapter

Alla inlägg den 17 september 2012

Av anewchapter - 17 september 2012 20:20

nu är jag mätt i magen :P Blev nuggets med ungsstekta champinjoner lök och paprika, tyvärr blev morötterna inte klara så de fick stanna kvar i ugnen för att bli helt klara så får jag äta dem imorgon istället :)


blev en runda till kosan innan med där jag mötte madde m-n :) sen hann jag hem och rasta vovvarna innan 19,30 hos mej :)


Så nu är det tv som gäller och nowalii kommer nog somna när som helst :)

mys

Av anewchapter - 17 september 2012 17:15

nowalii sover
evoca sover
cola sover
jag är vaken...
hmm borde inte jag med sova?

nowalii har busat i babysittern och sen legat lite på ett täcke på golvet med evoca så hon somnade fort när jag väl tog upp henne

funderar lite på vad man ska ha till kvällsmat :) funderar på nuggets med ungstekta champinjoner, paprika och morötter... och lite dressing till det så blir det nog bra :) lätt att fixa med ;)

ska nog göra lite soppa snart då jag köpt typ 6 kg potatis på mässan :) det är ju alltid gott att ha på hösten


kram så länge

Av anewchapter - 17 september 2012 11:46

eller inte :/ trött till tusen men tvingade mej upp vid halv nio

ligger nu i soffan och kollar tv :) nowalii sover i babysittern och hundarna sover med.
har hunnit dammsuga och ska boka tvättid sen, inte lönt man tar 7-12 för man orkar inte gå upp så tidigt haha

idag har jag även ringt och frågat den sista faddern. velat fram och tillbaka och så tänkte jag att jag chansar :D och hon sa ja :D

så nowaliis faddrar/gudföräldar är
Maria (min moster)
Inger/Christina (min kusin på pappas sida)
Ann (min bästa vän)

är nöjd med mina val :) ville ju vara traditionell med släktingar men ville samtidigt ha Ann :)
så nu får man se hur man kan dela upp uppgifterna under dopet :) men tror inte det blir svårt :)

kram så länge :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards