A New Chapter

Alla inlägg under december 2011

Av anewchapter - 10 december 2011 20:15

nu ligger jag ensam i sängen och kollar på film igen. Fanns inget bra på tv :/ så som jag har det nu kan man ligga i sängen och titta på tv :P

 

Hannes skulle ut och festa med ett par polare. Han kommer när han kommer. Lite trist att han är iväg varje kväll (fred/lörd) men jag förstår ju att han vill träffa sina polare med. Men fredag och lördagskvällar är ändå inte vardagskvällar :(

 

jaja, har ätit lite med. Så mycket jag kunnat. Ska ta ut hundarna sen en snabbis så de får göra sitt

 

Annars mår jag lite lite bättre än innan

Av anewchapter - 10 december 2011 16:45

idag har allt verkligen varit skit!

 

jag har varit på dåligt humör, sökt konflikter och varit gråtfärdig!

 

orkar inte ens skriva om dagen!

 

illamåendet som fått mej att klökas har ju inte gjort det bättre!!

Av anewchapter - 9 december 2011 17:15

jag mår inte alls bättre :( snarare värre! Någon som vill ta över?

 

Har dock tagit mej ork att hämta mina kära hundar. ska lägga mej när jag kommer hem igen.

Varför måste man må dåligt när man är gravid? det har väl ingen direkt funktion? *ler*

 

har inte ätit något än heller. Orkar inte göra något :(

Vovvarna ligger och vilar och det ska jag med göra

 

kram

Av anewchapter - 9 december 2011 08:30

sommartider... var härliga tider... istället får vi njuta av tråkigt regn och iskalla vindar!

Jag vill ha snö! Inte bara som lägger sig för ett par minuter som det gjorde för ett par dagar sen! Härlig vitsnö som täcker husen och alla områden och får en att må så härligt!


nu är jag hemma igen. Mår skit! Inte bara för jag tvingades gå upp 7.15 utan även föratt jag äör grymt illamående igen. Ska snart lägga mej och vila en stund. Det är så tyst hemma. Inte van vid det men kan vara skönt nu när man vill vila.

Saknar dock mina tokhundar ändå! Dem sover med mej varje natt och trycker sig intill mej'


Evoca har blivit lite bättre mej Colas skendräktighet är kvar. Skönt att ha sluppit hennes gnäll ett par timmar haha


Behöver verkligen städa med. Hoppas hinna med det i helgen eller under dagen. Hannes kommer ju ikväll med :P


kram så länge

Av anewchapter - 8 december 2011 14:15

idag har det med varit sisådär. Har haft lite ork men om jag gör något ansträngande så blir jag illamående som tusan.. Har gått så långt att jag klöks :/ Skitjobbigt :(

 

Senare idag ska jag med Johannes. Han frågade om jag ville med till honom över natten så jag hängde på. Vi lämnar av hundarna på vägen eftersom dem inte får följa med :( Känns konstigt men sånt måste man acceptera.

 

Annars har inte mycket hänt idag. Tar det rätt lugnt som ni förstår. Har även svårt för att äta nu med :( jag är orolig för det men tror inte det är något jättestor fara. Att må illa är mycket vanligt bland gravida och prostafen hjälper ju inte mej. Men Cola gör! Dricker massor, dock är jag lite orolig för koffeinhalten. ska testa med en annan läsk för att se om det hjälper.

 

Salt och sura saker fungerar med bra för min del.

 

Vilket flummigt inlägg det blev idag XD

Av anewchapter - 7 december 2011 17:00

Idag mår jag riktigt jävla illa. Så pass att jag hoppade min aktivitet idag.


Min dag har inneburit att ligga i sängen och försöka bli av med illamåendet. Trodde det var på väg bort men jag hade fel


Hannes kommer inte idag :( Lite trist faktiskt..


Tja, nu ska jag chilla med film igen...

Av anewchapter - 6 december 2011 14:44

Igår kväll mådde jag alls inte bra :(

Var och köpte en julklapp till pappa och lite godis innan jag åkte hem. Försökte äta lite men gick inte, snare lyckades jag få i mej ett par rostade bröd. Ju längre tiden gick desto värre blev det dock :(

Slutar med att jag däckar i sängen för jag mår så illa :(


Idag mådde jag rätt bra när jag vaknade. Ringde MVC men de gör inga tidiga UL :/ Får komma på något annat att ge päronen. Stack till rastgården med henrietta och hundarna :P Köpte juice på netto och hade lite äppelsoppa med mej. Kom hem och bestämde mej för att åka till eko.

Köpte tejp, luciaband (till hundarna) och nya lampor till min ena ljusstake. Sen ett par frallor. Ringde pappa och sa jag kommer med fika. Fick veta att syrran är där. De renoverar hos henne så de bor hos mamam och pappa så länge.

Åkte strax innan två, beslöt mej för att åka och kolla på de där bodysarna igen. Såg babybodys på eko för 40 kr. Hittade två stycken i stl 62/?? . På den ena står det "Mom+Dad=Me"och den andra " så det fick duga :P


Jag är lite orolig över hur dem ska ta det hela :/ Jag tror de blir fett chocade, men sedan glada! Gus vad man vill kyunna veta i förväg

MAMMA OCH PAPPA! FÖRLÅT FÖR MIN GALNA ÖVERRASKING! NI SKA BARA VETA HUR JOBBIGT DET ÄR ATT HÅLLA DETTA HEMLIGT! trOR DOCK NI KOMMER FÖRSTÅ VARFÖR <3 ER!



Har nu skrivit ut lite papper och ett x antal jobb. Tänkte försöka söka dem imorgon och sen skicka ut lite intresseanmälningar :) Sen måste jag även hinna bli klar med min intresseansökan :/ Hatar verkligen det här illamåendet!


Ska ta ut vovvarna sen när jag är hemma, förhoppningsvis hinner jag pynta lite med tomtar innan jag avlider av hunger haha.. tja, så ser resterande dagen ut

Nej, nu har jag snart möte så måste smita

Av anewchapter - 5 december 2011 12:14

...innan det är julafton :D

Jag har inte pyntat något alls ännu, men jag har iallafall fått det från förrådet :P

 

Har haft ett halvkul möte på furu, men det var nödvändigt :D Känner mej rätt sporrad nu när det gäller jobb och ska jobba på en telefonmall :D jag hoppas verkligen att jag hittar jobb snart! känns inte så avlägset nu när man kommer vet vad felet är ^^

Eller så ska man kanske inte säga. Karin tror att jag har dålig självkänsla och att detta påverkar att jag inte vågar ringa och besöka företagen. Men nu jävlar ska vi satsa stenhåprt!

 

Jag måste även satsa mer på MEJ och inte på alla andra :/ låter konstigt men jag måste hitta saker som jag är bra på :) Ska skriva på fokus och se om jag kan få lite råd och tips :) har för mej att de har ett sånt forum

 

Ska sätta fart nu istället för att skriva här

 

kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards