A New Chapter

Alla inlägg den 29 december 2011

Av anewchapter - 29 december 2011 21:00

idag ar jag umgåtts med Johanna ett antal timmar :)


fick även hårinpacning eftersom mitt hår är omöjligt just nu... i vanliga fall kan jag iallafal borsta mitt hår XD nu får jag gå med feta tovor och skit!


jag har tvingat med henne runt halva stan i jakt på min underbara vagn :D

inte för att det GICK bra, men vi hade iallafall roligt :D


vissa saker, som amningsbhar är svinigt dyra ju!!

Detta är de två jag köpte i tisdags när mamma var med. jag gav 84 kr/st då de var på rea

De jag såg på babyaffärerna idag låg på 300-450 kr/st!!! hur sjukt är inte det?

Vet inte heller vad som skiljer dem åt men detas huvuduppgift är väl ändå att vara smidiga

att öppna när man ska amma?

bara en liten tanke...

    


tja, vi har pratat om allt mellan himmel och jord och lite till

sen har vi varit i någon annan affär innan vi åkte hem :)


förresten, här är bodyn hon köpte åt mej innan jul :)

tyckte den var så cool eftersom den ser ut som ett pussel :D

    


Tja, efter att hon åkt så la jag mej i sängen. Blir ju grymt trött av minsta lilla nuför tiden.

Blev en lugn kväll :)


imorron har man blivit "medtvingad" till lund för att träffa Emelie :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards