A New Chapter

Alla inlägg den 26 september 2013

Av anewchapter - 26 september 2013 21:41

om ett par timmar är det min dag, jag fyller 26. det är första gången på iallafall 10 år som jag inte firar den med familjen. känns lite konstigt faktist, men det kommer säkerligen bli en fin dag

idag har jag haft 2 möten, ett på förmiddag och ett på eftermiddagen. det senare var jobbigast men det gick väl ok :/

sen var jag och handlade lite innan mamma tog med hundarna hem. måste säga att det är så tyst här utan dem :( ensamt

liten fick vara uppe till 19 idag, mest för att jag har bakar inför imorgon :)

muffins med olika smaker, äppelkaka, jappkaka, muffins till barnen... hoppas bara allt är gott :O har inte smakat något förutom smeten till jappkakan...
sen gjort hallon mousse, citronformage, godisfluff i två smaker :)

tanken är att istället för att jag gör cupcakes så får gästerna själva välja vilka smaker de vill blanda :)

imorgon ska bag göra lite till muffins och hinna städa. dock är det inte så mycket som ska göras. dammsuga, torka golv och plocka undan. sen köpa smör och läsk :P

nu ska jag fortsätta prata med oskar lite innan jag ska försöka sova

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards