A New Chapter

Alla inlägg den 6 september 2013

Av anewchapter - 6 september 2013 21:03

förkylningen har blivit värre men jag har kämpat mej igenom dagen trots allt! Duktiga jag ;)


idag har jag mikan lena och hannes varit på barnen smakdag i stan :) det var rätt kul, sen fikade vi på barbacka innan vi gick en lite nruda på stan


Nowawill smakade på muffins, taziki med morot, morotsjuive, gulbetor, ärtor, bönor, äpple samt en massa olika frukter. 


Dock var det lite otäckt för det var en massa dagisbarn där, tre av de barnen tog tag i nowaliis hans och skulle dra med henne :/ Visserligen bara barn men man blev ändå sådär överbeskyddande och på spänn :/


REsten av dagen har jag bara tagit det lungt. inte haft ork till något :/


tärnat och fryst in lite päron och sen gjort lite mat till imorgon. potatis, champinjoner och purjo i ugnen. Bara att värma imorgon när köttet är klart! lunch blir ravioli :)


nu ska jag forsätta pratar med Oskar :D Vem det är får ni veta längre fram :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards