A New Chapter

Alla inlägg den 10 september 2013

Av anewchapter - 10 september 2013 23:00

om 60 sek börjar min favoserie på femman!!!

varit en mycket händelserik dag idag! lika händelserik blir morgondagen :D

<3

Av anewchapter - 10 september 2013 11:13

klockan är 11 och har hunnit med en del, sökt 2 jobb, sen så har jag även fixat med säljsidan och dammsugat, nyss har vi varit ute med vovvaran och vi började dagen med en lång härlig dusch då hundarna var lite sega :)


är rätt glad trots att jag bara sov typ 6 h inatt XD bara det inte blir en vana haha!'


Ska kanske göra lite köttfärssmet så det bara är att sätta in det i ugnen sen :) vore rätt gött att ha allt klart!


Ska göra mini igen då det var så nimt att bara ta fram! Dela lätt så kan liten äta eller så har man det på macka :)


ja så får det bli!


kram sålänge!

Av anewchapter - 10 september 2013 01:21

njea snarare butterflys <3

den där oskar får mej verkligen på glatt humör :) vi har chattar i typ 3 h men tvingade oss i säng XD eller jag tvingade oss i säng!
nowalii väcker mej ju tidigt som alltid, lär vara extra trött men men... ett par timmars vila innan vi ska iväg så blir det kanon ^^

det är så sjukt bara!!! så olika men ändå så lika!

är jag för negativ om jag hoppas lite extra med honom?

än så länge inget negativt om honom alls :D är det för bra för att vara sant liksom?!

sen att han het som få skadar aldrig ^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards