A New Chapter

Alla inlägg den 1 september 2013

Av anewchapter - 1 september 2013 22:16

ännu en vecka går mot sitt slut. har hunnit med en massa idag :)

lämnat muggar på två ställen, tvättat och burit ner saker. rensat i bokhyllan och busat med liten :)

snart är skänken med tömd, bara lite fixand kvar men det hinner jag inte i veckan :/

imorgon ska jag träffa syrran, sen hannes. tisdag ska jag träffa lena sen är det öppna förskolan, ons rytmik, torsdag har jag möte och fredag skulle jag med lena till parken, lördag ska jag med mikan och glenn till brandstationen :)
gud, hur ska jag hinna med?? men kul när det händer saker :)

nu måste jag avrunda och tvätta mej! märkte det är lite klet kvar på halsen :/

nattis

Av anewchapter - 1 september 2013 12:04

funderar på om lillan fått lite nattskräck igen :/ hon vaknade inte i natt men nyligen bara sådär :/ Fick henne att somna om iallafall :)

 

 

Idag är det tvätt på schemat, sen ska jag iväg och lämna lite saker till vänner vid 15 tiden. Så det blir kanun

 

Ska försöka kolla 68 kläderna om vad jag vill ha kvar och inte. Måste börja sälja av så man slipper ha allt kvar i 100 år :P

 

Ska även försöka ta i tu med förrådet och tömma/rensa det lite mer. Har en massa som ska ner så behöver plats. Haft funderingar att så och sälja någonstans med. Frågan är bara om man tjänar på det? har ju inte så mycket barnkläder, men en massa annat XD

 

nej nu ska jag ner till tvätten snabbt och byta

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards