A New Chapter

Alla inlägg den 20 september 2013

Av anewchapter - 20 september 2013 21:55

jag verkligen hatar helger just nu, man blir så påmind om att man är singel :/ alla ens vänner som ska ha mysigt med familjen medan man själv bara är hemma :(

skrivit in mej på af och enligt henne kan de inte göra något för att hjälpa mej. förutom cvhjälp, personligt brev hjälp samt yrkesval :( ska man ha praktik måste man vara inskriven i 14 mån eller ha någon nedsättning :( har möte den 2 okt med så ska bli kul å se vad dem säger

träffat lena och madde en snabbis med och det var lika kul som alltid :)

vad gjorde jag ikväll, jag strök gardiner!! ja jag menar allvar! så jävla kul har jag i mitt liv :(
fast johanna var ju här en stund och det var ju kul, speciellt med den roliga nyheten ^^

men ändå! whoho för mitt fina liv :(

sen har oskar varit tyst :( tänk om han börjat prata med någon annan bättre snyggare coolare än mej :( man vill inte vara för på heller :( borde kanske fråga men vet att hans mobiltäckning kan vara sådär :/

så den här kvällen kan inte bli sämre känns det som :( fast jag känner ingen rökdoft iallafall men grannen festar ovanför (lugnt för en gång skull)

nowiistyle

en av oss var iallafall göad av att vara på af

även om det var trist att vänta

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards