A New Chapter

Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

miene day

Av anewchapter - 26 maj 2014 20:30

Jag är för tillfället uppe hos Frans i Flen påen minisemester. Blev tråkigt nog av med mitt jobb för ett par veckor sedan men fick ett sommarjobb strax efter. Så ville passa på att åka upp medan chansen fanns. Ska vara här ett par dagar till :)

Idag fick jag frukost på sängen som jag flörtade till mej. Äggmacka ^^ sen tog han ut evoca åt mej medan jag vaknade till liv
Cola är kvar i skåne då jag skulle ta tåg upp. Så hon har lyxliv hos mina föräldrar 

Vi har även varit på leos lekland i Eskilstuna och låtit lillan leka av sig. Måste säga att han är oerhört duktig med nowalii :) vi har pratat sen januari och träffades i mars. Vi blev ihop i slutet av april och jag måste säga han är helt underbar!! På tal om inget

Lyckades övertala honom att åka in ett köpcentrum. Här finns inget att göra på dagarna och då man inte känner någon här så var det helt underbart att komma dit och se folk

Blev lite nytt med :) en tunnika, trosor, jacka och rengöring till ansiktet
Inte så mycket men något iallafall

På väg hem ringde monika, frans mamma, och undrade om vi ville ha kaffe. Så blev en runda dit idag igen. Var där i förgår men då var bara hon hemma. Idag fick jag även träffa hennes man lars. De är båda lika underbara, något som känns kanon för mej :)

Så medan nowalii lekte rundor i trädgården så åt vi kaka och drack kaffe

Fick bli en snabbis på willys innan vi köpte hem pizza. Lillan fick välling men för en gångs skull bråkade hon inte mycket alls. Kanske det är på väg över nu? Vore skönt oavsett :)

Nu sitter jag och kollar tv medan frans sprang ner till bilen. Blir nog borta nån minut för han tog med evoca. 

Blir en slappekväll och troligtvis däckar jag här i soffan senare haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards