A New Chapter

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av anewchapter - 17 maj 2014 23:15

Sitter just nu i soffan och är i matkoma XD

Har varit en kanondag idag med över 20 grader varmt! Så underbart

Jag har även fått lära mej köra fyrhjuling och på något sätt överlevde jag med :) var uppe i 30-33 km/h som mest och känner mej rätt stolt

Sen åkte vi inom en sjö så lillan kunde plaska i vattnet men det dög inte åt fröken så evoca tog hennes plats i vattnet. Hon älskade det! Hoppade plaskade välte omkull nowalii och simmande lite. Måste varit skönt för henne att svalka sig att 

Hem och äta en snabb lunch innan vi gick hem till frans pappa. Så nu har man även träffat dem :) de var minst lika trevliga som hans mamma :) nowalii skötte sig exemplariskt som alltid men jag sträckte sidan och blev halvt förlamad i ett par timmar :(

Och dagen tog inte slut där. Blev en snabbis hem till hans kompis med innan vi beställde pizza. På väg hem åkte vi inom ica och köpte lite färsk frukt 

Så dagen kunde inte blivit bättre... Eller jo, jag kunde ju varit smart och inte slängt in mina byxor i maskinen och blött mer jeansen när evoca badade... Men vad gör man inte ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards