A New Chapter

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av anewchapter - 23 maj 2014 22:15

Varit en kanondag som avslutades i stan :) såg på startskottet. Ska slå 35 min/5 km nästa år bara för att jävlas med mikkis pikkis hahaha

Imorgon blir det fixa och dona innan jag ska iväg. Tjejkväll med mammorna :)

Jaja nu ska jag med sova

Av anewchapter - 23 maj 2014 12:15

Sitter i parken efter en hektisk förmiddag :) idag försov jag men iallafall inte så man kunde göra allt i lagom takt

Började dagen med att snoza lite innan vi tog ut vovvarna på en runda. Tyvärr kom en jävla hare och satan i gatan som dem drog!!
Hem och äta frukost och fixa med morgonbestyren 

Hem och hämta pappa :) lämnade av pappa för att sedan åka till dagis. Märkes det var ett tag sen men gick bra efter en liten stund

In till stan för intervjun och den gick mes bra :) hoppas på det bästa nu då!
Hem och sa hej till ida lite snabbt efter och kollade om morgondagen :) 
Sen hämta liten igen och sen direkt till avslutningen 

Hann börja äta en korv innan pappa ringde. Körde och hämtade han sen hoppade jag av i stan :) har lite att fixa innan jag åker hem

Lillan sov ca 40 min och nu leker hon för fullt medan jag njuterav värmen:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards