A New Chapter

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av anewchapter - 21 maj 2014 22:30

Lillan har nyligen slockat och jagska besöja john blund

Kom pp jag skulle på tuppeware hos johanna så blev lite kaos. Men hade iallafall trevligt!
Blev en ny sil, en potatisstöt samt en flaska

Hem och upptäcker mobilen är kvar :( dubbelkolla hos mamma innan man körde till stan

Men men livet suger ibland haha nu har jag antecknat det jag ska ha med imorgon. Förutom att fira staden har jag fått äran att passa min finaste systerdotter!

Ska bli så underbart att myspysa med henne och lillan. Sen kommer mamma vid lunch med jakob :)

Blir några timmar i stan så blir rester imorgon :) köttfärs tror jag det var hihi

Kramis sålänge

Av anewchapter - 21 maj 2014 15:00

Sitter på balkongen och grillar på min fina elgrill haha för att vara elgrill blir det faktiskt rätt gott ^^

Idag står det fläskfile och potatis på schemat och lite sallad

Varit och handlat lite och sedan mötte jag sandra och Sofia på stan. Hängde i parken innan det blev fika

Sen hämta liten och åka hem :) pappa behövde till eko så vi åkte ut. Köpte såna såsaker så jag kan planera lite mer
Eller mina nya fröer

Så nu ska jag laga mat, sen långpromis innan liten ska sova :) hoppas på man hinner planera lite ikväll bara

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards