A New Chapter

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av anewchapter - 19 maj 2014 21:30

Nu är jag hemma sedan någon timme tillbaka :) det är så härligt att familjen är samlad igen <3

Cola har tydligen bara sovit bort hela veckan! Hur kan man sova så mycket ;) så underbart att se henne igen och tror hon blev minst lika glad att träffa mej med

Mamma och pappa stannade en stund och mös med lillan. Hundarna lekte och nu sover de båda sött :) nowalii med för den delen :)

Hem ljuva hem, även om det är tomt utan frans

Av anewchapter - 19 maj 2014 14:15

Sitter nu på tåget mot linköping. Blev försenat 16 min men eftersom tåget jag ska åka med är bakom oss så hinner jag med det :)

Natten var hemsk :( lillan har fått lite spetor i fötterna så jag låg och tänkte på hur jag skulle vakna upp och se två variga och infekterade fötter XD så när jag väl somnat och sovit nån minut, ja då vaknade såklart nowalii :(

Men frans tog henne imorse igen :/ hade ju tänkt göra mys till honom. Men jag var så trött!

Idag har inte mycket hänt annars. Fixat och donat och packat såklart :) saknas lite småsaker så frans får leta upp dem sen.

Nej nu ska jag sluta skriva här och bara ta det lugnt. Har värsta huvudvärken just nu :(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards