A New Chapter

Alla inlägg under november 2013

Av anewchapter - 3 november 2013 09:25

vaken sedan ca 5 h tillbaka, är rätt slötrött men har fått i mej frukost. självklart skulle det börja regna när jag var på hem från maxi :/

lillan busar med sin docka och johan har åkt :( många långa dagar innan vi ses igen :( men då har man något att se fram emot :D

nu ska jag mysa ner mej i soffan med jurassic park eller hur tusan det stavas :P senare träffa fina vänner och fira angela ikväll då hon inte mådde bra igår :(

kramis babanis

Av anewchapter - 2 november 2013 19:00

Idag har det varit fullt upp :) 

 

vi började dagen rätt lugnt med en morgonpromenad för att sedan åka ut till eko. Det var så underbart sött för johan köpte det där setet jag kollat på jättelänge, matsetet med ugglor :D blev jätteglad!!

 

därefter åkte vi till mamma och pappa. får väl erkänna att man var lite nervös, men allt gick kanon och det var mumsigt värre med mat! 

 

vidare hem och sedan kissa vovvar innan man skulle in och kolla i stan lite. dock kom vi mitt när allt skulle stänga men var ändå mysigt :P sen hyrde vi film och köpte lite gott

 

Hem och tog det lugnt ett bra tag innan vi pysslade lite här hemma tillsammas. Vi sammarbetade rätt bra och känns bra att det fungerade :D Han har även provat natta henne igen men gick sådär :) var lite mer bråkig idag än igår hihi

 

nu ska vi bara ta det lugnt resten av dagen. tanken var först att vi skulle till angela men jag åker dit imorgon istället eftersom hon inte mådde så bra idag :(

 

kram

Av anewchapter - 1 november 2013 19:45

idag har vi varit och firat mini halloween ute på österrängs öppna förskola :) nowalii var en liten tiger, dock pajade dragkedjan så fick sy ihop det lite provisoriskt haha


var iallafall mysigt och därefter blev det hem och fixa lite innan johan kommer. blir körrfärslimpa med fetaost och ris :D


nej nu sak jag ta tag i att natta lillan innan det blir fredagsmys för hela slanten :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards