A New Chapter

Alla inlägg den 24 november 2013

Av anewchapter - 24 november 2013 22:43

första lediga dagen idag, sov till 14!! fattar inte hur jag kunde sova så länge haha

hem till mamma och hämta lillan, gjorde kycklingsoppa, åt, busade och nattade liten

imorgon ska jag fixa lite och försöka få fram julsakerna. måste även gå igenom mitt förråd så att jag kan skänka lite klappar till behövande. både vuxna och barn. gör hellre det än skänker pengar till röda korset.

liten är lite orolig men har ändå somnar om, är väl alla intryck som sätter sina spår. sen har hon aldrig sovit borta 2 nätter i rad

det är jobbigt som fan. känns som ett knivhugg varje gång man lämnar bort henne :,( men jag vet att hon har det bra. på natten ska hon ändå sova och dagarna får hon utlopp för sin nyfikenhet på dagis... det är iallafall vad jag övertalar mej om

livet är hårt, jag vill jobba men känns ändå tomt utan henne. jag har kastat in i det utan förvarning och har nog inte hunnit med det psykiskt än. för ca 17 dagar sedan var jag arbetslös, dagen efter fick jag dagis, för 10 dagar sedan började jag inskolningen... det är ok att inte hinna med liksom! men att få jobb 4 dagar efter f-dagarna är slut är rätt bra :P

jaja ska snart sova iallafall då det är mycket som ska hinnas med imorgon med allt. Nästa lediga dag är på torsdag och då har jag redan planerat in lite :)

jaja kram från mej iallafall

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards