A New Chapter

Alla inlägg den 4 november 2013

Av anewchapter - 4 november 2013 12:18

Hösten är verkligen här med regn och rusk! Fy farao vad jobbigt men ändå är det mysigt! Har nyligen kommit hem efter en kort tur på stan med Annika =)

 

hittade en ny pyjamas till liten som jag köpte, fast det var mest för att Annika fick ett sms om 20% på hm när vi var där haha :D så blev lite billigare. Tack för det vännen <3

 

hittade även ett pärlsmyckesrkin som kommer vara mitt innan året är slut XD Fanns på br och var skitbra! fanns pärlro och allt i redan. 150 kr så inte alls farligt :) bra att man kan ha det på ett ställe ju :P

 

Sen kollade vi snabbt i butiker innan jag gick hem. Smet inom en butik och hittade en perfekt present till Fia :D så ska köpa hem den senare! nu bara hitta något till jason med ^^

 

måste fixa något till mamma och mikan med. tiden går så stans fort :/

 

jag tror jag vet varför lillan sovit dåligt, jag tror framtänderna är på g men efter 11 mån väntan så har jag inga förhoppningar längre XD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards