A New Chapter

Alla inlägg den 30 november 2013

Av anewchapter - 30 november 2013 00:05

jag hinner inte med något :( allt rusar förbini 190 :/ inte alls kul men man vänjer sig nog snart

idag har jag och mikan varit på öb för stt handla lite klappar :) hittade bara till pappa :( men blev 4 dvd till mej med för 10kr/st :D sen hittade jag en barnvagn jag önskade mej åt lillan, annars får jag köpa den efter jul om sen finns kvar

hem och slå in klappar som ska skänkas. är uppe i 53 st men fler kommer det att bli :D känns kanon att rensa ut ur hemmet en gång för alla och bli av med allt man inte längre behöver! ska nog kolla lite barnkläder med som jag tänkt sälja :)

mamma hämtade oss och tillbrigade restenn av dagen där innan jag körde till jobb. fick ta mammas bil!! känns lyxigt som fan! så lätt att köra och allt haha

nu sitter jag och fryser! tjocktröja och filt om mej men ändå kall! brrr liksom XD
jaja thats life ;) verkar iallafall bli en lugn natt :)

imorgon vankas det ett besök hos johanna med gänget :) hade först tänkt ha med nowalii men eftersom hon är hos mormor blir det vara knas :p

kramis på er

var är du moster

älskar dej mormor

dansar

kollar på nya favoriten "vad blir det för mat" i mammas knä

myyyss

lek med mamma och hatten

mammas tokfia som börjar bli tröttis <3 måste bädda å mysa kudde

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards