A New Chapter

Direktlänk till inlägg 7 november 2013

min tur :D

Av anewchapter - 7 november 2013 23:01

gissa om jag har väntat och längtat efter den här dagen! nu kan jag säga att jag är anställd :D jag har ett jobb!!

hur awesome är inte det?!

det är ett nattjobb, 8h pass och 4-5 dar veckan :) skönt med så ofta för då får man en helt annan rutin än om det bara är 1-3 dagar. så det kommer bli 80-100% om man säger så
Whoho liksom

kunden är underbar och även min arbetsledare :) är så spännande och var så lätt att prata med dem båda efter ett litet tag, ni vet när det första har släppt :)

men man är lite orolig över att de ska ångra sig! bara nej vi skiter i det :/ man vill bara få hem allt och känna sig trygg :P

ska bli intressant att jobba natt, inte gjort det innan. men det innebär att jag kan fortsätta på öppna förskolan som jag önskat :D

har även kollat tåg och går en både på kvällen och morgonen så det känns kanon!
så blir nog man åker hem till mamma med lillan, nattar henne, sen hem igen, rastar hundar äter och åker till jobbet. på morgon tar mamma henne till dagis och jag hämtar :)
känns inte bra om lillan ska vara mer på dagis än hemma ju och tycker hon har det bättre hos mamma :)

behöver inte ha hundvakt eftersom det bara är natt, men ska be mina närmsta grannar ha lite koll första tiden då det är en vanesak för alla :)

jag är så glad! fattar ni att de valt mej?! av alla som sökte blev jag utvald!!! så jävla happy :D Jag hade inte ens behövt komma dit, bara behövt tacka ja i tele typ!!! Det ger ju självförtroendet en fett stor putt!!

det bästa är att man får lön, man slipper gå på bidrag och kan börja spara, man kan betala tillbaka återkravet på csn och börja med det stora. jag kan köpa det jag vill utan att snåla eller vänta till månaden efter!!

nu ska jag försöka sova! lillan sover oroligt :( hoppas nästa tand kommer snart <3
så synd om henne för hon påverkas jättemycket ibland :( hon vill inte heller äta speciellt mycket :/ men nu vet man iallafall varför hon strular (just nu iallafall)

kramar

nervösa jag på väg :P

[Bild]

smile to tha camera

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards