A New Chapter

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av anewchapter - 21 oktober 2013 21:29

Bara ett par dagar till, sen försvinner domus för alltid. känns lite trist, har funnits där när jag vuxit upp och allt, men man får hoppas att det kommer bli bättre med det nya bygget.

Det posetiva är ju att stadium har haft en massa rea och idag började domus sin :D

 

här är det jag fyndade idag på domus 50% rea på hela sortimentet

- 2 påsar frolic

- 1 påse choklad godis

- 2 ben runda

- 2 spillfria muggar

- 1 haklapp

- 20 burkar barnmat

- 2 esska dinapp

- 4 påsar dressing

- 4 burkar tomater

- 1 pkt fisksås

- 1 pkt brunsås

- 2 pkt bomullspads

- 4 pkt osötad nyponsoppa

- 2 pkt linser gröna

- 2 påsar popcorn

- 2 pkt couscous

- 2 pkt nudlar

- 1 påse havregryn

- 2 burkar kokosmjölk

- 2 pkt digestive

- 4 st portionsvälling

- 2 pkt rån

- 2 pkt biljong

- 2 pkt bröd (såna man bara tillsätter vatten)

- 2 pkt nappar

- 2 burkar köttfärssås


   

- 2 pkt mjölk

- 2 pkt portionsyourt

- 2 burkar köttfärsås

- 2 påsar kabanoss

- 2 påsar choritzo

- 2 st drickyogurt

- 1 pkt med 12 ägg

- 2 flaskor lime

- 2 påsar godis

- 4 pkt jäst

- 4 lakrispinnar

 

 

- 1 st tandkräm

- 1 pkt latte macciatho

- 1 pkt te

 

 

 

jag är supernöjd med mina inköp idag :) 50 % är ju jättemycket! burkmaten och napparna köpte jag åt mikan och tur var det för det var slut andra gången jag kom XD

var fett mycket folk! stod i kö i 20 samt minst 45 min :/ stackars personal fick ha en extra extrem julrusning ;)

 

har även haft 2 möten, varav ett bvc. så liten är stillai vikten på 10.1 kg men hon har vuxit på längden, så nu är hon 76 :) snälla pappa kom och hämtade mej och körde mej och hade jag ringt senare hade jag missat honom hihi :P ska tillbaka till bvc imorgon för att se vad det är som gör att hon vaknar och äter dåligt. har misstänkt växtvärk men bvc tycker det verkar för tidigt för det. så vi får allt se vad herr läkare har att säga :)

 

annars har jag bara tagit det lugnt, varit hit och dit och dit och hit hela dagen! nu ska jag bara slappa och njuta av det sista av dagen ^^

 

massa kramar


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards