A New Chapter

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av anewchapter - 12 oktober 2013 12:15

en härlig höstdag precis som det ska vara vid denna årstid! lite blåsigt men ändå friskt ute med solsken ^^


har nyligen kommit hem från johanna, blev att jag sov där inatt. måste säga att hennes lghär helt okey faktiskt :) man måste älska hennes balkong :P cola blev öerlycklig över att få sitta och titta igen<3


la liten i sängen och poff så somnade hon, tidig morgon och massor av bus så bliver man trött! slängt in lite mat i ugnen så får se om jag hinner äta innan hon vaknar :P det står soppa på hennes schema. 


är lite orolig att det kommer bli en halvjobbig inskolning när det är dags för det. när liten märkte jag var borta så började hon skrika och fortsatte tills jag kom! som tur var så kom jag efter 5 min :) mammas älskade bebis <3 men man får hoppas att det går rätt smidigt iallafall


senare ska jag iväg och köpa lite mer mjölk och bröd, men blir nog senare i eftermidag. efter jag satt på första tvätten vid 16 typ. känner mej helt orkeslös men ingen tid att vila idag inte, här slappar vi istället ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards