A New Chapter

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av anewchapter - 6 oktober 2013 10:47

nu blev nu allt fundersamma ;) nä sanningen är enkel, min mobil är döööööööööööööööööööööööd. Någon gång under gårdagen så pajade min sladd till mobilen :/ så imorse gick det inte alls att ladda och när jag skulle messa mamma, nog fan dog mobilen!


så nu är jag utan mobil till imorgon lunch. ska inom partaj och köpa en imorgon, kostar 20 kr så helt ok pris ^^ dock är det faktiskt inte mitt fel denna gången! Nowalii drog i sladden för en månad sen så den där biten man sätter in i mobilen blev lös så man kunde vicka på den.... och första bet evoca sönder, den andra var något teknikst fel på... så det är inte mitt fel att sladdarna går sönder ;)


fick iallafall inte den minsta sovmorgon. Nowalii ansåg det skulle vara lagom att gå upp innan 7 dessutom! Fast jag förlät henne direkt när hon började voca voca och kramade om henne    


Även om Cola tröttnat på allt under 3 år så är hon duktig. hon går undan och gömmer sig under sängen men blir många tillsägningar till Nowalii att låta henne vara :P 

Evoca är ju den som vill leka och busa och gosamed allt och alla!! Behöver jag säga att jag längtar till utställningen?! Nowalii tränar för fullt med Evoca (läs: tar halsbandet och drar med henne) så ska bli så kul att se henne tävla igen!! Dock får jag väl hjälpa till på ett hörn, mest för säkerheten ;)


nu ska jag försöka hitta en av de 2 nappar som Nowalii gömt igen :/ fattar inte vad hon lägger dem?! nu nu står hon och gallskriker :( hon kan hitta cola och evoca men hon kan inte hitta sina nappar som hon själv lagt någonstans :o *mummel mummel*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards