A New Chapter

Alla inlägg under december 2012

Av anewchapter - 4 december 2012 20:30

varit en lugn dag där vi bara har varit pp församlingshemmet och pysslar lite grann :) Jag påbörjade en äggkartong som i slutet kommer att bli en krubba :) Ska bli kul å göra klart den


Sen gjorde jag en nedräkningssak som jag ska sätta lite glitter på och sen lite metallicpiprensare på :D


Sen kollade jag lite lätt i stan och hittade ett par ubersöta öronhänge på glitter i form av snöstjärnor <3


Resten av dagen har vi myst och gosat på 

Av anewchapter - 3 december 2012 20:15

Mammas flicka börjar bli stor <3 Har hittat en tand som är på väg upp!! Det är så spännande! En av framtänderna därnere är det :)

 

Kanske därför hon varit lite strulig de senaste dagarna men hon har iallafall inte haft feber :)

 

 

Idag har det varit rätt lugnt med ett möte och sedan lite promenad i stan som slutade med korvköp :) hundarna fick dela på brödet

 

Och jag kan ju ärligt säga att det är lite krångligt att gå med barnvagn på oskottade vägar med två hundar med nyvunnen energi <3 de är tokiga!!!

 

 

Annars har vi mest varit inne och myst eftersom det är så kallt ute

Av anewchapter - 2 december 2012 23:30

Varit på en glögg fika hos en av våra mammor, var jättemysigt och trevligt men jag hade tåv andra att tänka på så fick bryta upp tidigare :)


Nowalii däckade innan vi lämnade huset så det var rätt sköt :)


Annars har inte mycket hänt idag förutom att jag försökt julpynta lite sakta. Karin har även hämtat sakerna ifrån ullared jag köpta åt henne :)


Tja, det är nog så man kan sammanfatta dagen som varit

Av anewchapter - 1 december 2012 20:55

då var de december igen :) och det blev en bra dag trots allt eftersom vi typ fått en mm snö haha lite vitt på marken är så fint <3

iallafall... mamma har haft nowalii en stund så jag kunde jul...städa?fixa?? fick en massa gjort och sen kom glenn och hjälpte mej ta upp sista lådan med julsaker så jag kan pynta :)

ska bara dammtorka lite imorgon och sätta upp saker så voila ^^

imorgon efter middag ska vi på glöggfika hos madde mn i gruppen :) ska bli kul ^^ funderar på om man trots allt ska åka inom mamma och pappa på mötet innan.

nej nu ska jag snart ner och hämta upp sista tvätten :) lillan har somnat för kvällen iallafall <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards