A New Chapter

Alla inlägg den 18 december 2012

Av anewchapter - 18 december 2012 22:57

andra natten nowalii somnar i sin säng :) lite stolt över att jag inte tar upp henne ^^ hon gnällde i kanske 20-30 min innan hon somnade.

har varit en lugn men händelserik dag :) pappa har varit här med termobyxorna (ska bli mer snö) sen var vi på maxi, sen hann jag bara in snabbt innan man skulle iväg igen.

var en stund med johanna och bytte klapp :) gick inom br men det finns en sån leksak kvar :/ ev får jag köpa den senare istället då nowalii verkligen gillade den :/ det är den kelli köpte till viggo

sen hem och fixa mat sen har man busat med nowalii

mitt schema framöver
imorgon ska jag och kelli kolla bilstol
torsdag blir det bvc och bilen kommer hit
fredag möte på af och tvätt, ska försöka köpa sista klapparna
lördag träffa hannes+ev magaretha och nowalii ska vara hos mormor
söndag lugnt (ev till magaretha)
måndag julafton
tisdag kommer elin med familj
onsdag ska jag tilll lena och grim
torsdag ska vi ev till magaretha
fredag har jag bjudit hem några vänner på fika ^^

vill även åka till väla i mellandagarna så ska försöka övertala mamma.. kan skylla på att skrutt vill träffa sin ena fadder/gudmor ;)

annars har jag inget mer... just nu...

kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards