A New Chapter

Alla inlägg den 9 december 2012

Av anewchapter - 9 december 2012 20:15

idag har jag fixat och donat med lägenheten :) Fått iordning det sista med julen och granen är upp och är fylld med kulor :D Har dock ett par som saknar hänge så får försöka ordna det! Insåg med att jag måste ha fler figurer :/

Har bara en skiftnyckel och en ängel (samt 6 st avlånga kulor) så har jag tur hittar jag på rean! Rusta brukar ha en massa skoj!

 

Och tack för den fina festen igår! du är grym ida och jag hoppas du blev glad över vår present!!!

 

Hannes har varit här ett tag med ikväll, mest för att hämta en sak :) Var här ungefär 40 min innan han åkte igen. Men vi hann iallafall prata lite. Och eftersom min ena hund inte fattar att man ska skita när man är ute så var jag tvungen att gå ut med cola till slut  Men hans lift kom samtidigt då det var iallafall bra.

 

nu har vi myst ner oss i soffan och ska kolla lite tv innan sängdags. Hoppas nowalii vill somna snart då hon somnade vid 18 men vaknade precis när hannes kom vid 19 :( lite irriterande när man fått henne att somna i tid :/ men det kommer väl med tiden :)

 

kram å hej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards